FANDOM

Batalla de Hogwarts.png

A Batalla de Hogwarts foi a batalla final da Segunda Guerra Máxica. Tivo lugar entre a noite do 2 de maio de 1998 e a mañá do 3 de maio do mesmo ano, no castelo e nos xardíns da Escola Hogwarts de Maxia e Feiticería. Cando Lord Voldemort soupo que Harry Potter encontrabase no castelo có propósito de localizar e destruir un dos seus últimos Horrocruxes, ordenou a tódolos mortífagos e ás criaturas que prometeran lealtade a el atacar a escola. O Exército de Dumbledore comunicou á Orde do Fénix e os seus outros aliados a necesidade de combatir, logrando unha gran batalla. Lord Voldemort conduxo ás súas forzas á Casa dos Berros, mentras que Kingsley Shacklebolt e Minerva McGonagall levaron aos defensores a Hogwarts. A batalla terminou cunha vitoria decisiva da Orde e o ED. Foi a batalla máis devastadora, sanguenta e importante da guerra, con moitas vítimas entre elas Lord Voldemort e Bellatrix Lestrange, pero tamén Remus Lupin, Nymphadora Tonks e polo menos cincuenta vítimas máis que loitaron contra Tom Riddle (Voldemort) e os seus Mortífagos, así como tamén a destrucción de varias instalacións do Castelo Hogwarts. Tamén suponse que é a última batalla na que a Varita de Sabugueiro participou antes que Harry a devolvera á tumba de Dumbledore (antes que a rompera e a arroxara ao acantilado, na pelicula).

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou