FANDOM

Harry-Potter-The-Deathly-Hallows-Part-II

Draco Lucius Malfoy (n. 5 de xuño de 1980) é un meigo de vello e o único fillo de Lucius e Narcisa Malfoy. Por ser fillo dun devorador da morte, a Draco ensináronlle a crer firmemente na importancia da pureza de sangue. Asistiu á Escola Hogwarts de Maxia e Feiticería dende 1991[1] ata 1998[2] e foi seleccionado na Casa Slytherin. Durante os seus anos en Hogwarts, fíxose amigo de Vincent Crabbe, Gregory Goyle, Pansy Parkinson e outros compañeiros de Slytherin, mentres el rapidamente desenvolveu unha rivalidade con Harry Potter. Foi nomeado prefecto da súa casa e membro da Brigada Inquisitorial durante o seu quinto ano,[3] ao final do cal o seu pai foi encarcerado en Azkaban despois da batalla do Departamento de Misterios. Lord Voldemort encargouse de Draco, co que foi un fracaso para Lucius, e converteuse nun devorador da morte á idade de dezaseis anos,[4] pero desilusionouse rapidamente co estilo de vida. Draco non puido completar a súa tarefa de asasinar a Albus Dumbledore, que foi tomada por Severus Snape - e só cumpriu cos seus deberes por temor e de mala gana. El e a súa familia desertaron horas antes do fin da Batalla de Hogwarts co fin de evitar o encarceramento en Azkaban despois da derrota de Voldemort. Draco finalmente casou con Astoria Greengrass e tivo un fillo, Scorpius Malfoy.[2]

Notas Editar

  1. Harry Potter e a pedra filosofal
  2. 2,0 2,1 Harry Potter e as reliquias da morte
  3. Harry Potter e a Orde do fénix
  4. Harry Potter e o misterio do Príncipe