FANDOM

Potter é o apelido dunha antiga e recoñecida familia de magos. Todos foron de sangue pura ata que James Potter casou cunha meiga de procedencia muggle Lilly Evans, polo que o seu fillo Harry e os seus tres fillos foron mestizos. Os "meigos de vello" os consideran traidores á sangue.

Tradicionalmente foron sorteados na casa de Gryffindor na Escola Hogwarts de Maxia e Feiticería, e son moi ricos, cunha cámara acorazada en Gringotts que contén unha gran cantidade de ouro.

Durante a Primeira e a Segunda Guerra Máxica, os Potter apoiaron á Orde do Fénix e opuxeronse a Lord Voldemort e os seus devoradores da morte. James e Lily Potter foron membros activos da Orde e desafiaron a Voldemort en tres ocasións, e o seu fillo pasou a ser o líder do Exército de Dumbledore, e derrota a Voldemort dunha vez por todas.

HistoriaEditar

Historia familiar tempranaEditar

A familia de magos Potter descende do mago do século XII Linfred de Stinchcombe, un home localmente moi amado e excéntrico, cuxo alcume, "The Potterer", corrompeuse có tempo en "Potter". Linfred era un tipo lacazán e distraído cuxos veciños muggles a miúdo chamabano polos seus servizos mediciñais. Ningún deles deuse conta de que as marabillosas curas de Linfred para a varíola e febre eran máxicas; todos crían que era un vello inofensivo e amable, que se entretía arredor do seu xardín con todas as súas divertidas plantas. A súa reputación como un excéntrico ben intencionado serviu ben a Linfred , porque a porta pechada foi capaz de continuar a serie de experimentos que sentaron as bases da fortuna da familia Potter. Os historiadores acreditan a Linfred como o creador dunha serie de remedios que evolucionaron en pocións sendo utilizados ata o día de hoxe, incluíndo a poción Crece-osos e a Poción pimentónica. As sús vendas de tales curas a compañeiros magos e meigas permitironlle deixar unha cantidade considerable de ouro para cada un dos seus sete fillos á súa morte.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou