FANDOM

Ginny-Weasley.jpg

Ginevra "Ginny" Molly Potter (de solteira Weasley) nada o 11 de agosto do 1981. É a sétima, a menor dos fillos de Arthur Weasley e Molly Weasley e a primeira filla muller na familia Weasley en moitos séculos. Segundo os seus irmáns, Fred e George Weasley o seu pequeno tamaño non se relaciona coas súas claras habilidades como meiga. Asistiu a Hogwarts desde 1992 a 1999. No seu primeiro ano, foi posuída por un Horrocrux de Lord Voldemort, e foi forzada a reabrir a Cámara dos Segredos, poñendo en rico a vida de moitos estudantes, e a súa . Despois diso, Ginny creceu como unha muller con confianza en si mesma, converténdose en membro do Exército de Dumbledore, pelexando na batalla do Departamento de Misterios, a batalla na Torre de Astronomía, e a Batalla de Hogwarts. Tamén é unha excelente xogadora de Quidditch en Hogwarts, e despois xogando profesionalmente para as Harpías de Holyhead. Casou con Harry Potter nalgún punto entre os anos 2000 e 2017, e tiveron tres fillos: James Sirius, Albus Severus e Lily Luna.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou