Fandom

Wikia Harry Potter

J. K. Rowling

42páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Comentarios0 Compartilhar
JKRowling.jpg

Joanne "Jo" Rowling (nada en Yate, Reino Unido, 31 de xullo do 1965), mellor coñecida como J. K. Rowling,[1][2] é a autora británica da historia fantástica de Harry Potter, o neno mago orfo. Naceu en Chipping Sodburry, South Gloucestershire.

O seu editor, Bloomsbury, quixo que ela utilizara as súas iniciais na portada dos libros de Harry Potter, indicando que un nome feminino na portada atraería menos o interés dos nenos, polo que decidiu utilizar o nome da súa avóa paterna "Kathleen".

En febreiro de 2004, a revista Forbes indicou que a fortuna de Rowling ascendía a 576 millóns de libras esterlinas, convertíndose na primeira persoa en facerse millonaria escribindo libros. É a muller máis rica do Reino Unido, e moito máis rica que a reina Isabel II.

A escritora obtivo o Premio Príncipe de Asturias da Concordia no ano 2003.

Os fanáticos da serie Harry Potter son chamados PotterHeads. Rowling escribiu "Os Contos de Beedle o Bardo", "Animais Fantásticos e Onde Encontralos" e "Quidditch A través dos Tempos" que complementan a serie Harry Potter. Ao principio só se fixeron 7 copias feitas a mán de "Os Contos de Beedle o Bardo", 6 vendidas e un subastado, todo o diñeiro foi donado a caridade, pero despois Rowling decidiu publicalo para destinar o diñeiro recaudado de tódalas copias vendidas a caridade, este proxecto o levou a cabo coa Baronesa de Inglaterra.

NotasEditar

  1. Daily Telegraph, ''BBC's secret guide to avoid tripping over your tongue'', 19 October 2006
  2. "Red Nose Day"». BBC Online (12 de marzo de 2001)

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou