FANDOM

Nymphadora Tonks Deathly Hallows promotional image

Nymphadora Lupin (de solteira Tonks) (c. 1973 - 2 de maio de 1998) era filla de Andromeda Black e Ted Tonks, neta de Druella Black (de solteira Rosier) e Cygnus Black III. Prefería ser chamada "Tonks", asistiu á Escola Hogwarts de Maxia e Feiticería entre 1984 e 1991, e pertenceu á Casa Hufflepuff. Despois de saír de Hogwarts, incorporouse o Ministerio de Maxia e adestrouse para converterse en un Auror en virtude de Alastor Moody, cualificando en 1994. En 1995, incorporouse á reconstituída Orde do Fénix, traballaba encuberta no Ministerio e axudaba á garda do Departamento de Misterios. En xuño de 1996, loitou na Batalla do Departamento de Misterios, e nalgún momento namorouse de Remus Lupin. Remus, quen dicía que era demasiado maior, pobre e perigoso para ela, rexeitou os seus sentimentos, aínda que ao seu xuízo el sentía o mesmo. A raíz do regreso de Lord Voldemort recoñecido polo Ministerio de Maxia en 1997, a Tonks asignóuselle vixiar Hogsmeade, como parte de ser Auror, máis tarde loitou na Batalla da Torre de Astronomía, e, despois de ver o amor que Fleur Delacour sentía por Bill Weasley, a pesar das súas feridas, declarou publicamente o seu amor por Remus. Os dous casaron no verán de 1997, e Tonks quedou embarazada pouco despois. Dio a luz ao fillo de ambos, Ted Lupin, pouco despois de Semana Santa en 1998. En maio dese mesmo ano, Tonks loitou na Batalla de Hogwarts, e foi asasinada pola súa tía, Bellatrix Lestrange. Nymphadora Tonks é curmá de Draco Malfoy.