Fandom

Wikia Harry Potter

Orde do Fénix

42páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Comentarios0 Compartilhar
L'Ordre du Phénix Originale.jpg

A Orde do Fénix é unha organización secreta de magos perteneciente á saga ficticia de Harry Potter. Foi fundada por Albus Dumbledore para loitar contra Lord Voldemort e os seus Devoradores da Morte.

HistoriaEditar

A Orde do Fénix foi creada por Albus Dumbledore despois que Lord Voldemort regresara a Inglaterra do extranxeiro e empezara a súa campaña para apoderarse do Ministerio de Maxia e perseguir aos nados muggles. Durante a primeira guerra máxica, moitos magos tiñan medo debido a tantas mortes que se daban nese momento. Moitos fuxiron. Algúns caeron baixo as garras dos Devoradores da Morte, seguidores de Lord Voldemort, para que dixeran que estaba facendo o exército de Dumbledore ou para matalos por poder ou para recibir recompensa de Voldemort. Non moitos como os Potter ou os Longbottom foron valentes para desafiar en moitas ocasións a Voldemort e a sorte esta vez deusellas aos Longbottom, pero os Potter acabaron por desaparecer. Os Longbottom foron os xoguetes para algúns Devoradores da Morte: Bellatrix, Rodolphus e Rabastan Lestrange xunto con Barty Crouch Jr. (acabaron coas súas mentes). Entón a Dumbledore ocurriselle crear unha organización para que aqueles magos con algo de protección foran capaces de loitar contra Lord Voldemort e os seus secuaces, que incluso eso chegou ata moitos fillos deles, entre eles os irmáns Weasley e Harry Potter.

Durante a Segunda Guerra, o lugar onde a Orde tiña o seu cuartel xeral para planear os seus ataques era a casa de Sirius Black. Os membros da Orde do Fénix usan os seus Patronus para comunicarse entre sí. Son os únicos magos que saben como utilizar os seus espíritus gardiáns dese modo, porque Dumbledore ensinoulles (el inventou este método de comunicación). O Patronus é un mensaxeiro inmensamente eficiente por varias razones: é un dispositivo anti-Maxia Negra, o cal faille altamente resistente a interferencias de magos tenebrosos; non se ve bloqueado por barreiras físicas; cada Patronus é único e distintivo, polo que nunca ten ningunha duda sobre o membro da Orde que o enviou; ningúen máis pode conxurar o Patronus dunha persoa, polo que non hai perigro de falsos mensaxes; o membro da Orde non ten que cargar nada visible para crear un Patronus.

Membros da Orde do FénixEditar

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou