Fandom

Wikia Harry Potter

Ronald Weasley

40páxinas
neste wiki
Adicione uma página
Comentarios0 Compartilhar

Ronald "Ron" Billius Weasley, nado o 1 de marzo de 1980, é o fillo de Arthur e Molly Weasley, sendo o sexto de sete fillos, e o varón máis xoven. Ron creceu no fogar da súa familia, O Tobo, cerca da villa de Ottery St. Catchpole en Devon. Ron ten cinco irmáns, Bill, Charlie, Percy, Fred e George. Tamén ten unha irmá pequena chamada Ginny.

Aos once anos foi aceptado na Escola Hogwarts de Maxia e Feiticería e empezou os seus estudos máxicos o 1 de Setembro do 1991 e foi seleccionado para a casa Gryffindor. Dende o primeiro ano, convertiuse no mellor amigo de Harry Potter e de Hermione Granger, quen anos máis tarde sería a súa esposa.

É rubio (como todos na súa familia), alto e delgado, as súas mans e pés son grandes, e ten a cara cuberta de pecas, os ollos azuis e a nariz longa. Viviu rodeado de magos desde que naceu e é quen ensina a Harry moitas cousas cotiás para os magos, como o quidditch, o seu deporte favorito e o xadrez máxico.

Ron está presente case todo o tempo na acción ao longo da serie, gracias á súa amizade con Harry.

Ron é interpretado nas películas polo actor Rupert Grint.

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou